Tack till alla er...

Tack till alla er som svarar på undersökningar genom Cint, och som har valt att låta pengarna gå till Katthemmet Kompis! För några dagar sedan fick vi 500 kronor utbetalt. Sammanlagt har vi fått 2000 kronor. Detta tack vare att folk svarar på undersökningar. Det tycker vi är helt fantastiskt!

Vill du också svara på undersökningar och låta pengarna gå till vårt katthem?
Att svara på undersökningar genom Cint är gratis och väldigt enkelt. Oftast tar det bara några minuter att fylla i, beroende på hur stor undersökningen är. Ju större den är, desto mer pengar utbetalas. Ni kan läsa mer om Cint på deras hemsida.


Kommentarer
Postat av: Kattastrof

Hej kissekatterna, Marithan Sonny och Jenny! Nu har jag bett min matte gå in på Cint där hon lagt lite omdömmen. Skall be henne göra det lite fler gånger så att hon får ihop lite pengar. Därefter visade jag henne hur hon skulle gå tillväga för att skänka pengarna till er. Nu skall hon bara tjäna ihop tillräckligt så att första översändelsen kan göras. Hoppas ni får nytta av hennes pengar. ;) Mjau och nosgos!

2008-04-27 @ 14:35:06
URL: http://jelican.blogg.se
Postat av: Kattastrof

Ja, det är klart jag menar att matte skall fylla i sådana undersökningar förstås. :) Och pengarna skall gå till er, för ni är ju helt klart värda det. Hur gick det för Fleur? Hur hade hon kommit upp på taket? Vi är jättenyfikna här förstår ni väl? :)

2008-04-27 @ 23:58:01
URL: http://jelican.blogg.se

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback