Marithas klänning - något för pridefestivalen?



Tonje, vår medarbetare, är en rolig prick. När vi besökte hennes lya igår frågade vi om hon hade sett vår nya kategori, "dagens outfit", på bloggen. Det hade hon inte. Så hon surfade snabbt in på sidan för att bli uppdaterad kring det allra senaste. Tonje fann äldre outfits, sådana plagg som Maritha hade på sig i somras. När hon fick se klänningen här ovan, utbrast hon "Men Maritha, jag tycker att den är läcker! Den passar alldeles utmärkt att ha på sig på pridefestivalen! Jag menar, färgerna är ju helt rätt."


Kommentarer
Postat av: Wikki

Jag tycker Marithas klänning är störtsnygg! Det är nästan samma mönster som på stora mattes strykbräda, som är så skön att ligga på! =^:^=

TassKram Wikki

2008-12-18 @ 09:50:07
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Texas

Jag lovar! Detta mode kommer till sommaren!

//Texas

2008-12-18 @ 16:29:02
URL: http://www.3katter.blogspot.com

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback