Naken tackar med en tass. Och Nude har gjort bort sig.

Naken, som vann vår tävling, Årets kattblogg 2008, skickade ett meddelande till oss och berättade om sina fina vinster. Så här skriver han.

"Var och hämtade mitt paket i går och jag blev väldigt glad för innehållet. Katten var jättefin men den fick jag inte leka med sa matte. Hon ställde den högt i en hylla så att jag inte skulle nå den. Nu håller jag på med en plan för hur jag ska få ner den därifrån.
Leksakerna var jättefina. Jag gillade speciellt den rosa musen. Både för att den var så fin och rosa men också för att den luktade så otroligt gott.
Nude den illbattingen bet sönder den gula leksaken det första han gjorde. Han blev väl avundsjuk eller nått. Nu kan jag inte leka med den längre eftersom han tuggat i sig mycket av dess innehåll. Hoppas att han får ont i magen så att han lär sig och hålla sig borta från mina saker.
Tack så mycket för allt fint jag fått.

Tass/ Naken"

Foto: Nakens matte eller husse. Eller Nude.



Kommentarer
Postat av: Emma

Ja det tycker jag ni ska ta och göra=) man kan säkert hitta nånting som är billigt, även om man kanske inte behöver de=)

2008-12-27 @ 20:22:34
URL: http://psajk0.blogg.se/
Postat av: Naken

Ja en hel del pepparkakor blev det ju innan jul så det kanske gjorde sitt för snällheten.

Nude har inte fått ont i magen än men jag hoppas att det kommer. Han får väll starta en egen blogg om han nu vill vinna fina priser. Men han ska inte tro att han får använda min nya fina dator. Då kanske han gör med den som med den gula leksaken.



Vi hörs snart/ Naken

2008-12-27 @ 20:41:27
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Postat av: Naken

PS bilden är inte tagen av Nude. Han har för korta armar för att lyckas med sånt.



/Naken

2008-12-27 @ 20:43:35
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback