Beata kikar in på bloggen


Beata, som hon då hette, är Maximes unge.

När Gaya bodde på katthemmet hette hon Beata. Hennes matte berättar:

Den 27 december så hämtade vi Gaya ifrån er, då hette hon Beata och var omkring 6 månader. Ibörjan så var hon lite rädd men kom snabbt fram och var otroligt tillgiven vilket tyvärr inte höll så länge! Hon blev direkt pappas katt.. går till pappa såfort det är gos som gäller, och han tar mer än gärna emot henne med öppna armar. Gaya är otroligt mammig istället.. så fort något ej stämmer, så ställer hon sig nedanför mig och jamar. Om jag ignorerar henne så klöser hon på närmaste föremål vilket fungerar klockrent. Vi har precis flyttat från en etta på 42kvm till ett stort hus på 100kvm. Detta hus ligger på en stor gård där det även bor två andra familjer. 2 hundar och 8 katter går omkring runt oss hela tiden. Gaya får enbart gå ut i sele vilket fungerar klockrent, och hon körde bort alla katter i början även fast det är deras område, så nog fan är det krut i henne, men snabbt så blev hon vän med alla, och det är massa nos och gos när dem ses. För snabbt en månad sedan så skaffade vi en till katt (4årig herre från oskarshamns Katthem), dem är bästa vänner och river halvt huset om kvällarna i deras lek. Jag är superdålig på att berätta saker.. men Gaya har är något av det finaste som kunnat hända oss, hon ger en sån otrolig kärlek och ständigt skratt. Alltid ska hon vara med och är nyfiken som bara den. Tack för att ni givit oss en sådan skatt :)

Med vänliga hälsningar
Mikkan, Alex, Gaya och Odin.


Beata/Gaya.


Mystjejen.


Gayas bästis, Odin.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Så jätte fin hon är,,, verkligen söt.... härligt hon fått det så bra,,,,



Nu gör jag reklam för er på min blogg =D

2008-07-08 @ 21:39:00
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack för kommentarerna i min blogg :) Vilken härlig stil hon har när hon vilar i klösträdet, underbart!

2008-07-08 @ 23:49:01
URL: http://trehundrasjuttiofem.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback