Diva har flyttat och Lilo och Flossa är tingade

Idag besökte Elin vårt katthem. Hon blev genast förälskade i Diva. Så hon fick följa med henne hem. Diva, som några timmar senare fick namnet Pyret, traskar redan omkring i lägenheten, som om hon hade bott där i hela sitt liv.
Ni kommer garanterat att få läsa mer om Diva här på bloggen.


Diva - numera Pyret.

Även Lilo och Flossa har fått hem. De har inte flyttat ännu, men båda är tingade och kommer att flytta till samma familj.


Flossa väntar på sin nya ägare som hämtar henne och Lilo i augusti.


Sötnosen Lilo.



Kommentarer
Postat av: Ellen

vad skoj att tre små kissar får komma till egna hem ! Sånt blir man så glad av att läsa !



Hur många katter bor det på katthemmet ???

2008-07-03 @ 21:22:02
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/
Postat av: Elin

Pyret ligger för tillfället bredvid mig och Johan i vår soffa när vi tittar på film. Hon är den mysigaste!

2008-07-03 @ 22:14:50
URL: http://eluaan.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Det ska bli underbart att få hem vackra Lilo och Flossa! :) Dock blir det nog snarare i början av september än i augusti eftersom jag flyttar i mitten av nästa månad och vill komma i ordning innan jag hämtar hem dem så de inte behöver vara med om en massa stök precis i början! Längtar hur som helst som en galning efter mina små vänner!! :)

vill även passa på att tacka maritha för att hon tog så väl hand om mig när jag var och hälsade på! kände mig nästan som hemma!



kramar till alla katter och människor på Kompis!

hälsningar Anna-Karin

2008-07-04 @ 00:27:42
Postat av: Annie

Vad roligt det är varje gång katter hittar sina männsikor. Lycka till alla kisarna! (Och till era människor förstås...)

2008-07-04 @ 19:23:23

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback