Tack Annie!

Vi vill tacka duktiga Annie som har gjort så fina och söta sega råttor till oss. Råttorna har hon på egen hand fångat ute. Nej, vi skojar bara. Annie har virkat kattleksaker i form av av råttor. I dem finns kattmynta som katter älskar. Dessa finns att köpa hos oss på katthemmet. De kommer även att finnas till salu under öppet hus som äger rum i höst. Så håll utkik. Jag tror att de kostar 35 kr/st. I helgen ska jag hälsa på Maritha och Sonny och ska då passa på att fotografera dessa underverk. Tack Annie!

PS
Under kattutställningen i Kalmar sålde vi väldigt många sega råttor... Kul!

Kommentarer
Postat av: Annie

Äsch, nu rodnar jag ju... Jättekul att ni gillar mina råttor och att de sålde så bra på kattutställningen! Det här är ett väldigt roligt sätt för mig att stödja katthemmet på. Och jag är redan i full färd med att tillverka fler sega råttor inför öppet hus! :)

2008-07-01 @ 22:42:48

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback