Kopian äter ekorrar till middag

Marithas och Sonnys katt, Kopian, tycker om ekorrar. Idag fångade han en söt liten ekorre som han glatt mumsade i sig. Maritha var inte lika glad. Kopian verkar i vilket fall som helst inte bry sig om vad hon tycker. Han tänker fortsätta jaga fåglar, möss, råttor och ekorrar. Men den stora frågan är; Hur lyckas Kopian FÅNGA en ekorre? Han är ju väldigt stor och det borde väl inte vara så mycket fart i honom?
Jodå, Kopian fixar det mesta. Bara det handlar om mat.

image540
En rund och go Kopian.

Kommentarer
Postat av: Ellen

nämen äta ekorre,,, vad är de för sätt,,, haha..

2008-05-20 @ 11:07:35
Postat av: Naken

Hallå där Kopian! Låter som om du får bjuda mig på middag nån dag. Ekorre har jag aldrig ätit. De lägger aldrig i det i den där påsmaten som jag får.

Såld vill jag ju inte bli så det är nog bäst att jag håller mig hemma ;)

Tass/ Naken

2008-05-20 @ 19:01:44
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback