Vem äger mig?


Hjälp mig att hitta hem.

Matte/husse var är du/ni?

Jag saknar dig/er. Jag vill komma hem igen. Ett par snälla människor hittade mig i Nybro och där blir jag matad. Jag har en ID-märkning och genom den kunde de snälla människorna spåra ett telefonnummer till er, men ni svarar inte när de ringer. Har ni bytt nummer?

Jag är en social kattflicka på cirka tre år som efterlyser min ägare. Jag är rödvit och långhårig. Känner ni igen mig? Hör av er till Maritha på Katthemmet Kompis genast! Jag vill hitta hem!
Tfn: 0706-07 13 90.

/En ensam kattflicka

PS Jag bor inte på Katthemmet Kompis, jag håller till där de snälla människorna hittade mig.


Kommentarer
Postat av: Ellen

så fin hon är,,, hoppas hon kommer hem igen !

2008-09-30 @ 08:29:21
URL: http://sphynxnoja.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback