Lyckad dag på Pelargondagen

Det blev en lyckad dag på Pelargondagen igår. En tillställning som som vår egen Lotta faktiskt är ansvarig för. 2380 kr fick katthemmet in på fyra timmar. Vi sålde kattleksaker, glaskatter, blompinnar, kakor, t-shirts m.m. Mia och Maggan var Marithas "kökspersonal" och de gjorde ett fantastiskt jobb. Bra jobbat!

Men jag undrar om det blev några bullar över till tjejerna, Maritha? ;)


Det är gott gott GOTT med kakor!


Du gömmer dig väl inte för våra besökare, Maritha?


Kompis fika är det bästa man kan unna sig. Bland annat...

 



 

Kommentarer
Postat av: Linda

Snoddas och Tussen är mycket nöjda med råttorna jag köpte till dom!! :)

2009-04-28 @ 10:51:39
Postat av: Emma

Puma har redan gått och gömt leksaken jag köpte till honom. Den är säkert inne någonstans, ett tag var han på väg ut genom dörren och in till grannen med leksaken i munnen.



När ni kommer till Öland så får jag väll kanske kolla upp en ny om jag inte hittar den, haha.

2009-04-28 @ 12:52:41
URL: http://rosbladhskattfotosida.blogg.se/
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Linda: Vad roligt att Tussen och Snoddas är nöjda med sina möss! ;) Eller bläckfiskar... :)

2009-04-28 @ 14:45:15
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback