Kan någon ge Kolis ett hem?

Kolis upphittare berättar:

I höstas dök en svart hankatt upp hos mig. Han var mycket trevlig och go. Men tyvärr tycker inte resten av mina tre katter om honom. En av dem har t.o.m blivit riktigt rädd så jag kan inte behålla honom. Han är född våren 2008, kolsvart, därav namnet Kolis. Mycket kelen och go. Han vill gärna ligga i knät och i sängen, och han hänger som en säck över axeln om man tar upp honom. En helt underbar katt, men bör nog vara ensam.
Kolis är kastrerad, vaccinerad och ID-märkt. Han tillhör numera Katthemmet Kompis men får bo kvar hos mig tills vidare.

Kontakta Maritha om du vill veta mer om Kolis på telefonnummer: 0706-07 13 90.
OBS! Katthemmet är stängt på onsdagar och söndagar. Detta gäller även våra telefontider.


Kommentarer

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback