Direkt från Katthemmet Kompis

Idag kom vi, Kalle och jag, till katthemmet relativt tidigt. I alla fall enligt Sonnys utvärdering. Han tror att klockan 13.00 är morgon för oss. I två timmar har vi städat hela katthemmet medan Maritha har varit på Öland och hämtat Caprise hos veterinären. Caprise har opererats och allt har gått bra. 
Eftersom det är ett riktigt blötväder ute kändes det ganska meningslöst att dammsuga och skura golvet. Efter ett par minuter, när katterna gick in från rastgården, var det smutsigt igen. *Suck*

Nu steker Sonny femton kotletter till middag. FEMTON! Han tror att det inte räcker för fyra personer...
Hjälp, nu måste jag stänga ner. Brandlarmet började tjuta!




Bilder från dagens städning. Bild nr 1: Nystädat. Bild nr 2: Några minuter efter städningen...


Kommentarer
Postat av: Sara

jo, så kan det gå med kissar i huset :-P Men visst förlåter vi dem, de är ju så goa.

2009-03-06 @ 18:32:00
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Lucia

Jag känner igen det där. Jag har två katter och mamma en hund. Vi använder handdukar på hunden med katterna gör ju lite som de själva vill :)

2009-03-09 @ 14:46:34
URL: http://luciaisraelsson.blogg.se/

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback