Uppdaterad lista över saker som katthemmet behöver

 

Ni har varit helt otroliga på att skänka saker till katthemmet vilket vi är oerhört tacksamma för. Det gör att det mesta av penninggåvorna som kommer in kan sparas till återuppbyggnaden av det nya katthemmet.

Kattmat
  • Vanlig kattmat (blöt- och torrfoder)
Byggmaterial/bodar
  • Brädor och lister
  • Nät till rastgård
  • Plasttak till rastgård
  • Reglar
  • Stolpar till nätet
  • Spik och skruv
Rengöringsprodukter/städ/förbrukning
  • Handsopborste
    (Borsten ska bestå av gummi, har funnits på Lidl tidigare röd o blå)
  • Plastbackar 20 liter med lock
  • Plastbackar 45-50 liter med lock

Maritha berättar att hon själv kan köpa handsopborsten ovan bara hon kan få tips på var den går att köpa. Tidigare har den funnits hos Lidl men hon kan inte hitta den där mer.

Möbler/vitvaror/inredning

Främst för det återuppbyggda katthemmet. Går utmärkt med begagnat i brukbart skick.

  • Diskbänkar, 1 st Längd: 180 cm
  • Fönster (återkommer om storlek)
  • Hyllor, enkla, t ex liknande Billy på IKEA
  • Kylskåp av mindre modell, 1 st för medicin och kattmat
  • Köksskåp(vägg- och bänkskåp)

Kommentarer
Postat av: Gurkiss Scrappande

Det fungerade inte att kommentera igår för mig. Hoppas det fungerar bättre nu.



Hoppas att det finns gulligt folk i närheten som kan hjälpa till med dessa saker. Jag har tyvärr en BRA bit att åka...



Men jag fortsätter att försöka sälja kort osv till förmån för er.



Kram Gurkiss

2010-02-01 @ 11:06:49
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Gurkiss Scrappande

Det verkar vara i inlägget här under som det inte går att kommentera. Det kommer bara upp en vit ruta?



Härligt att de fått flytta till ett eget hem. Hoppas att de ska trivas bra.



Kram Gurkiss

2010-02-01 @ 11:08:15
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: sofia

har gett er award

2010-02-01 @ 16:24:56
URL: http://www.soffi7.blogspot.com/
Postat av: vimsan

Menar ni sopkvasten som är helt i gummi? Själva borsten alltså? I så fall vet jag var de finns:) Jag har använt dem på min frisörsalong och vet att man ska kunna beställa på nätet..

de är ämnade för hår så jag antar att det är den?

Jag kan ju kolla efter den i så fall:)

Kram Jam o Spinn

2010-02-03 @ 10:08:41
URL: http://www.metrobloggen.se/virrmaja

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback