Sommarlov

Idag började mitt sommarlov. Äntligen! Ett år med tentor, insekter, växter och spillning har rullat förbi i en hiskelig fart. När vårt katthem brann ner i början av året satt jag med skolarbeten upp till halsen samtidigt som jag uppdaterade bloggen, svarade på mail och pratade i telefon. Vilket tempo!

Nu är vi inne i juni månad och snart snart hoppas jag att Kompis kommer stå klart. Så fort Kalle och jag är lediga tillsammans ska vi besöka Maritha, Sonny och katterna igen. Skolan lägger jag bakom mig och ser fram emot jobb, sol, bad, god mat och ett nytt katthem. Jag har en känsla av att sommaren 2010 kommer bli riktigt bra!





Kommentarer
Postat av: Wikki

Vi önskar dig av hela hjärtat en UNDERBAR sommar!

TassKramar WIkki & Nova

2010-06-03 @ 07:12:34
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Dui och Deco

Grattis till att ha slutfört utbildningen! Vilket jobb du har gjort med både skola och blogg! Nosbuff

2010-06-04 @ 21:32:51
URL: http://duideco.blogspot.com

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback