På resande fot

I lördags hade Maritha och Sonny "semester". Dagsutflykten gick till Pia i Västervik. Jag kan inte minnas att herr och fru Fernström har varit så långt hemifrån tillsammans under de fem år jag har känt dem. Pia, som tillverkar kattleksaker, hade laddat upp med leksaker och frigolithus samt lite annat smått och gott till katthemmet. Enligt Maritha blev det en lyckad dag med felkörning, god mat och massvis med kakor. Vilken tur att jag tipsade Pia om att de är svaga för godsaker...

Det var en välförtjänt semester för Maritha och Sonny. Vem vet vad som händer nästa gång?


Så här nöjda såg Sonny och Maritha ut att vara när de fick se kakfaket...


Kommentarer
Postat av: Pia Puma

Förutom att det blev en lyckad dag i Västervik hann paret Fernström och Pia (jag) med att skoja med lilla Jenny också. Då Jenny brukar vara duktig på att skoja med Fernström ville de passa på att ge igen lite. Väl vid fikabordet så lurade de i Jenny att de kört fel och befann sig i Gamleby och med Jennys noll i lokalsinne så hade hon ingen aning om att Gamleby ligger norr om Västervik. Jag i min tur smsade även att de befann sig på fel ort när de egentligen befann sig hos mig redan och

jag lovade Maritha att inte avslöja buset men kul hade vi här hemma kan jag lova ;)

2010-03-29 @ 15:31:08
Postat av: Rasmus katt

Skoj och bus och kakor . . . Låter som en riktigt lyckad utflykt ;-)

2010-03-29 @ 20:26:04
Postat av: annikki

Härligt med en liten "semestertripp" för Maritha och Sonny!

De behövde Ni verkligen!

2010-03-30 @ 07:07:29

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback