Sweet dreams

Jag fortsätter att tipsa om några av de produkter som finns hos Kattfamiljens shop. Har ni inte besökt sidan tycker jag ni ska göra det. Där finns många trevliga kattprylar i alla möjliga färger och former. Så... in och shoppa! :-)

Jag föll för dessa sovplatser. Tycker de ser så mysiga ut. Jag tror att mina katter, Ängla och Blixten, hade älskat att få mysa på denna fönsterbräda.

Är det någon som äger en sådan? Vad tyckte i så fall era katter om den?


Min favorit. En fönsterbräda för pälsklingarna. (Så att husse kan få sova gott om natten...) ;-)
Jag funderar på en sådan skulle vara en uppskattat present till katterna på Kompis så katthemmet invigs. Vad tror ni om idén?


Hammock för väggmontering.



Cool igloo för lata katter.


Bilder från Kattfamiljens shop.






Kommentarer
Postat av: Kattfamiljen

Tack för du skriver så snällt om vår webbshop :-)

2011-01-16 @ 20:36:20
URL: http://kattfamiljen.se/
Postat av: Timmykatt

Timmy har en fönsterdyna som på bilden, fast med kardborreband som man limmar fast i fönsterbänken. Där sover han hela året utom nu på vintern, då sover han bredvid dynan direkt på fönsterbrädet, för där är varmare :-D

2011-01-17 @ 16:04:39

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback