Utrotningen fortsätter

Blixten har gått in i rollen som muskung på stort allvar. Ju fler möss han fångar desto mer betalt kan han ta för sina kommande jaktkurser. Om det är en smart taktik återstår att se. I alla fall, Blixten fortsätter att utrota i stort sett alla små djur på Västeråkra. Strax innan jag skulle åka och jobba på ridlägret tidigare i veckan hittade jag denna stackars slaktade fågel på gräsplätten utanför.



Liken fortsatte att dyka upp under veckan... Denna stendöda mus låg på hallgolvet när vi kom hem sent igår.



Och denna släkting (?) till ovanstående mus låg under trädgårdsmöblerna tidigare ikväll.  



Vila i frid.


Kommentarer
Postat av: Katten Sippo

Jisses vilken slakt. Jag måste jama att jag är imponerad av jägaren.

2011-07-11 @ 05:59:43
URL: http://kattensippo.com

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback