Vill du öppna ditt hjärta för Findus?

Finnes: En lagom tjock och kelig huskatt i mina bästa år, 6 stycken. Jag är kastrerad och id-märkt samt vaccinerad och avmaskad. Uppvuxen i en miljö med förskole/skolbarn och hund och fri tillgång till att vistas ute och inomhus. Äter helst torrfoder och möss samt tar råttor. Mössen fångar jag själv i ett stall i närheten. Kan tänka mig arbete som stallkatt mot mat och husrum. 
 
Vill du öppna ditt hem för mig? Kontakta Maritha på telefonnummer 0706-07 13 90. Prata in ett meddelande med namn, telefonnummer samt vad ärendet gäller, så ringer hon upp. Det går även bra att skicka sms.
 
 


Kommentarer
Postat av: Chanda och Milton

Håller våra tassar för att du och alla andra fina kissar på Kompis (eller som har anknytning till Kompis) får alldeles egna hem med mycket värme, kärlek och omsorg.

För det är vi katter värda!!

2013-10-30 @ 15:08:30

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback