Dagens kommentar

Nalle är helt enkelt för underbar! Så här skrev hon i en kommentar till detta inlägg:
"Hade varit kul att se Pia Puma full av rödfärg oxå. Eller gosade hon bara med katterna medan ni jobbade?"

Pia tycker helt enkelt inte om att vara med på bild. Tyvärr. Jag tog ett par smygfotografier, men skulle jag publicera dem skulle hon säga upp bekantskapen med mig. Lätt. Därför finns det inga bilder på söta Pia. Men vem vet, kanske kommer det en dag när även Pia inser hur grymt kul det faktiskt är att vara med på kort? :-)


Kommentarer
Postat av: Pia Puma

Nej bevare mig väl, feta kärringar gör sig inte på bild så mig får ni klara er utan. ;)



O ja bekantskapen bryts med buller o bång om du ens har tanken Jenny ;)

2010-07-18 @ 20:02:26
Postat av: Nalle

Ha skall ju se henne på Invigníngen.

Då blir det 2 feta kärringar Pia Puma o jag.

Men visst kan vi va´me´på kort det gäller bara att hålla upp dubbelhakan.

Kramisar till alla Kompisar.

Nalle

2010-07-19 @ 01:44:44
Postat av: Pia Puma

Ja Nalle, inte för jag tror du e en fet kärring ha ha men där kanske jag kan mjukna lite, men bara kanske;)

Dubbelhaken får jag nog hålla upp, likaså hålla in volangerna runt magen och hängrumpan där bak;)

2010-07-19 @ 09:52:05
Postat av: Indy

Då kommer jag också!! En till volangprydd tjej passar in? Fast jag kan ta i med målarpenseln också! =)

2010-07-19 @ 22:36:23
URL: http://indigobluesmobileblog.blogspot.com/
Postat av: Nalle

Inte skall vi måla på Invigningen . Då blir det iskall Champis förståss va?

Vi tar me´bussen så att vi kan inviga riktigt lääänge. har ju campat förr hos Sonny o Maritha

Nalle

2010-07-21 @ 00:32:36
Postat av: Pia Puma

Ha ha Nalle hur många får ni plats med i bussen;)

Kolla in min FB sida så får du se vad jag börjat med igen och som förhoppningsvis ska med till Kompis då. Det kommer bli rena rama marknaden i Svalehult den helgen, värre än Hultsfredmarken;)

2010-07-21 @ 08:14:39
Postat av: Pia Puma

Ha ha Nalle hur många får du plats med i bussen? ;) Kolla in min FB sida och se vad jag börjat med igen och som förhoppningsvis ska med ner till Kompis. Det kommer bli rena rama marknaden den helgen, värre ön Hultsfredsmarken ;)

2010-07-21 @ 08:16:24

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback