Inredningstips från Lilo och Flossa

Lilo och Flossa, numera Vilma och Molly, flyttade till matte Anna-Karin för två år sedan. De trivs utmärkt och idag fick jag ett mail från dem där de tipsar om en skön inredningspryl.

"Vad roligt det är att följa uppbyggandet av det nya katthemmet, och vad fint det ser ut att bli! Väntar med spänning på resultatet. :)
Men nu till nåt annat, jag såg i bloggen för några veckor sedan hur fina bilder alla skickade in på Sofias och Misons kattbäddar och blev genast supersugen på att skaffa ett par till Vilma och Molly (de älskar att mysa på mjuka, sköna ställen så jag tänkte att detta nog skulle bli den bästa presenten på länge!). Sagt och gjort så beställdes ett par av Sofia (något som Alla borde göra som inte redan har gjort det!) och ända sen jag fick hem dem så har de varit de absoluta favoritställena att sova och mysa på! Jag tackar Sofia varmt för dessa välgjorda bäddar och skickar med lite bilder på hur det kan se ut när tjejerna ligger och myser som bäst i dem.

Ha det finast på Kompis!
Hälsningar Vilma, Molly och Anna-Karin"


Flossa (Vilma)


Lilo (Molly)


Kärlek...


Kommentarer
Postat av: Pia Puma

Så mysigt det ser ut;)

2010-05-07 @ 22:35:56
Postat av: Camilla Z Hbg

Så söööta :-D!

2010-05-08 @ 16:36:42
Postat av: Rasmus katt

Å, så gott de har det. Finns till och med plats för två goa myskissar i samma bädd :-)

2010-05-08 @ 19:56:31

Gör ditt tassavtryck här:

Ditt vackra namn?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Säg det med ett mjau:

Trackback